Ecole supérieure dArt des Pyrénées - Pau Tarbes information

Ecole supérieure dArt des Pyrénées - Pau Tarbes overview

Ecole supérieure dArt des Pyrénées - Pau Tarbes is one of the most known universities in France more exactly in Pau.
The university is located in 2 rue Mathieu Lalanne its zip code or postal code is 64000 ,can be joined on their phone number +33(5) 59-02-20-06 for more details and to check their latest news you can visit the univerisity website http://www.esapyrenees.fr.
Ecole supérieure dArt des Pyrénées - Pau Tarbes is classed as Public school and has been founded in 2011.
Ecole supérieure dArt des Pyrénées - Pau Tarbes has an academic school year from September to June and many locations such as campus in Tarbes : Place Henri Borde 65000 Tarbes while its main language is French.
Many students in Ecole supérieure dArt des Pyrénées - Pau Tarbes use amazon audio books and podcasts to improve their knowledge in many fields and also improve their social and communication skills, you can do the same and get one month free => here